Sposoby dostawy:
- – Przy mniejszych ilościach towarów (do 5-8 palet) wysyłamy nasze produkty spedycją paletową, gdzie kurier przywozi towar autem ciężarowym i zdejmuje wózkiem paletowym przy pomocy windy. Towar musi być zdjęty na twardym podłożu np. kostce brukowej, asfalcie, chodniku. Należy pamiętać aby pod danym adresem dostawy nie było zakazu zjazdu dla aut ciężarowych powyżej 3,5t.
- – Przy większych zamówieniach gdzie koszt dostawy spedycją paletową jest porównywalny, do ceny transportu pełnego auta ciężarowego wysyłamy auto ciężarowe (tir z naczepą) bezpośrednio do klienta. Realizacja tego transportu wiąże się z rozładunkiem towaru na budowie przez zamawiającego/ekipę wykonawczą. Przy większych zamówieniach jest to najlepsza opcja gdyż towar nie jest przerzucany pomiędzy centrami przeładunkowymi. Należy pamiętać aby pod danym adresem dostawy nie było zakazu zjazdu dla aut ciężarowych powyżej 3,5t.
- – Istnieje też opcja odbioru osobistego przez zamawiającego.
Dla większych zamówień (pełne auta ciężarowe) wyliczamy koszt transportu na podstawie ilości kilometrów do miejscowości dostawy.
Termin realizacji dla produktów standardowych w ilościach ok 2-4 palet towaru wynosi ok 14 dni roboczych. (towary możemy łączyć na paletach). Dokładny termin realizacji (jeśli towaru nie ma dostępnego na Sklepie internetowym) określany jest drogą e-mailową przed wystawieniem dokumentu płatności.
Towary pakujemy zazwyczaj na paletach lub legarach drewnianych. Towar rozdzielany jest przekładkami, a całość jest spinana pasami transportowymi. W przypadku wysyłek paletowych spedycją towar jest dodatkowo zabezpieczany narożnikami drewnianymi lub nawet pakowany w skrzynio palety.
Przesyłka doręczana jest następnego dnia po odbiorze przesyłki z siedziby firmy. Niemniej jednak firma przewozowa ma 48h na odbiór i 48h na doręczenie towaru.
Uwaga ważne:
Ewentualne Uszkodzenia, które powstały przy transporcie są widoczne na zewnątrz. Są to uszkodzenia opakowania, ukruszenia lub pęknięcia towaru. Przy uszkodzeniu towaru należy w obecności kuriera skrupulatnie opisać te uszkodzenia. Kurier powinien mieć przy sobie formularz protokółu szkody. Ułatwi to Sklepowi rozpatrzenie reklamacji.